Nasib Imah : Keluarga 69

“Apa khabar Mama Som”
“Ha AhChong, kau baru sampai?”
“Biasalah Mama..banyak buah hari ini?”
“Tu dia orang sedang kutip”
“Ni siapa mama?”
“Ni menantu aku, Imah isteri Jimie”

Ah Chong melihat Imah dari hujung rambut sampai hujung kaki terutama celah kangkangnya yang jelas basah.
“Apa khabar..saya Ah Chong”
“Baik” berjabat tangan.

Jari Ah Chong menggatal mengagaru ketika besalam. Mama Som berlalu mendapatkan Pak Dir. Imah duduk di pinggir dangau. Ah Chong bersandar di dinding.

“Cik Imah banyak seksi ooo”
“Kamu ni Ah Chong, jangan nak mengarutlah”
“Betul saya punya balak manyak keras dengan tengok Cik Imah punya body” Tangan Imah cepat meraba balak Ah Chong, keras melintang.
“Emmm” komen Imah.
“Saya mahu pakai Cik Imah boleh ka?”
“Nanti laki aku marah lah Ah Chong”
“Satu kali saja cukuplah Cik Imah ..saya bayar punya”
“Berapa?”
“Satu ratus” Imah menjuehkan mulutnya.
“Dua ratus” Imah mengelengkan kepala
“Tiga”
“Tak nak lah Ah Chong”
“Lima ratus!”
“Nantilah aku fikirkan..kalau jadi aku beritahu”

Tangan Imah meramas balak Ah Chong dua tiga kali. Ah Chong pun sempat meramas ponggong Imah yang bulat dan gebu.. Imah berlalu mendapatkan Jimie yang sedang memungut buah ditengah dusun. Dari jauh Mama Som melihat telatah Ah Chong dan Imah. Dia tahu pastinya Ah Chong menawarkan untuk menggunakan tubuh Imah. Dia pun sudah dua tiga kali digunakan oleh Ah Chong dengan bayaran tertentu. Dia perlu cakap dengan Imah mengenai soal ini. Soal bayaran..

Lepas sarapan Imah bermenung di beranda dapur sambil melihat ayam dan itik memagut padi yang ditaburkan oleh Mama Som. Fikirannya melayang mengenai tawaran Taukeh Ah Chong semalam. Tawaran untuk mengenakan bayaran untuk melayan lelaki. Menyundallah tu.

“Apahal yang Imah menung saja, mama nampak” Tegur Mama.
“Tak ada apa Ma” jawab Imah.
“Bertengkar dengan Jimie ?” Tanyanya sambil membasuh tangan.
“Mana ada”
“Hah Jimie mana?”
“Ada kat luar tu dengan Abah..buat rancangan nak ke bukit”.
“Imah tak suka ke Jimie nak ke bukit tu?”
“Bukan tu..Imah tak kesah… Imah boleh ikut”
“Habis Imah menung ni kenapa…mari beritahu mama..mungkin mama boleh tolong” tangannya menarik tangan Imah ke meja makan.
“Fasal Ah Chong semalam” Mama Som tersengeh.
“Emmm dia ajak Imah main ke?”
“Mana mama tahu?”
“Alah mama dah biasa dengan perangainya tu”
“Mama biasa main dengan dia eh?” tanya Imah sambil tersengeh. Mama Som juga turut tersenyum.”Berapa dia tawar?” tanya Mama Som. Imah angkat lima jari.
“Em..boleh lah tu” jawab mama berpuas hati dengan harga yang ditawarkan oleh Ah Chong kepada Imah.
“Imah nak ke?” Tanya Mama lagi.
“Entah lah ma, Imah pun tak tahu, nanti apa pulak kata Abang Jimie, Imah tak penah buat kerja macam ni, jual tubuh, buat biasa adalah tapi tak pernah pulak kenakan harga..”
“Imah cuba dulu..nanti mungkin Imah suka pulak”
“Mama biasa buat ke ni?”
“Adalah sekali sekala ketika abah tak ada”
“Abah tak tahu ke ma?” tanya Imah lagi.
“Mama rasa abah tahu tapi buat tak kesah, dia anggap itu hiburan buat mama”
“Mana mama tahu yang abah tahu?”
“Satu hari tu, Ah Chong bawak kawan, dia kata abang angkatnya. Abah masa tu, pergi kebun” Imah mendengar dengan penuh minat.
“Hari sebelum tu mama dan Ah Chong dah pakat, jadi mama tak ikut abah ke kebun.

Tepat pada masanya Ah Chong datang dengan kawannya. Mama tak seronok juga sebab Ah Chong tak pernah bawa kawan. Mama pun tahu masa menjadi suntuk kalau kawan dia ikut sama tapi Ah Chong pujuk juga mama agar mama melayan mereka berdua dengan bayaran sekali ganda.”

“Habis tu mama layan mereka?” tanya Imah.
“Ah Chong bijak memujuk, dia kata sekejap pun tak apa dan dia terus menghulurkan bayaran.
Dia kata kawan dia nak merasa orang melayu punya yang bersih di kampung. Banyak melayu di bandar yang menjadi pelacur tetapi mereka sudah tak bersih lagi, banyak penyakit, bahaya” Imah terus mendengar, cerita ni makin seronok pulak.

“Habis mama setuju?” Imah menjadi tak sabar.
“Mama terima juga akhirnya”
“Mereka buat dua-dua serentak?”
“Tak, satu-satu”
“Cerita lagi ma” pinta Imah.
“Mama tanya siapa dulu? Ah Chong jawab kawan dia dulu”
“Mama buat kat mana?” Rasa ingin tahu Imah berterusan.
“Dalam bilik yang kau orang tidur tulah, segan jugak mama nak bawak masuk bilik tidur kami, rasa bersalah pulak dengan abah sebab dia tak tahu” Imah rasa terangsang, cipapnya rasa berdenyut mendengar cerita mertuanya tu.

“Lama tak ma orang tu buat?” tanya Imah.
“Memandangkan masa tak banyak, kami tak ada main-main, tapi apabila mama bogel sahaja, orang tu terus sahaja terkam mama. Dia jilat mama sampai mama rasa nak terpancut. Mama tanya dia suka ke jilat tu. Dia kata lama dah dia nak jilat melayu punya tapi tak berani. Mama tanya sedap ke? dia jawab sedap rasa bersih. Lepas puas dia menjilat dia terus sahaja naik atas mama dan henjut mama”
“Besar tak ma anunya tu?”
“Taklah besar mana..Jimie punya lagi besar”
“Lama tak ma?”
“Taklah lama sangat, dia henjut lebih kurang lima minit kemudian dia minta mama nonggeng. Mama ikut sajalah. Dia jilat bontot mama beberapa kali sebelum sambung henjut mama”
“Ikut bontot ma?”
“Tak eh… ikut biasa”
“Lama mana pulak ma?”
“Itu pun lebih kurang lima minit kemudian dia pancut…banyak juga”
“Kalau gitu taklah lama sangat ma”
“Memang tak lama, tetapi selepas Ah Chong buat dengan mama, dia minta sekali lagi”
“Ah Chong kuat tak ma?”
“Ah Chong? emm taklah kuat mana tapi mama sempat pancut sekali dengannya”
“Dengan orang tadi mama tak sempat pancut?”
“Tak, tapi round kedua mama sepat pancut dua kali..dia main lama selepas dia pancut kali pertama”
“Habis macam mana pulak abah tahu yang mama buat dengan Ah Chong”
“Petang tu selepas Ah Chong balik, abah balik dengan sebakul buah rambutan. Mama pun hairan sebab masa abah pergi dia tidak bawa bakul tu bersama, tetapi masa dia balik dia bawa bakul pulak. Abah cakap kat mama, tadi dia balik ambil bakul dia nampak lori Ah Chong kat tangga. Dia dengar suara mama berseronok tapi tak apalah buat hiburan katanya.”

“seronok juga ye ma?” Tanya Imah. “Seronok tu memang seronok tapi malam tu Abah henjut mama sampai lima kali. Mama rasa macam nak pengsan.”
“Abah marah ke tu”
“Tidak, abah lepas gian” terdengar suara Pak Dir di pintu dapur. Mama cuma tergelak.
“Mama pergi ajak Jimi dan Atan masuk ke dalam, dia orang kata nak sambung kerja semalam di tepi sungai” Mama Som bangun mencium dahi Imah lalu berbisik
“Abah nak Imah sekali lagi lah tu”
“Imah tahu ma..kami pun bukan selalu balik kampung ni” balas Imah. Mama Som berlalu.
Pak Dir duduk di meja makan. Imah bangun

“Abah nak air?”
“Boleh jugak, buatkan abah kopi” Imah membancuh kopi untuk mertuanya.
“Rancak benar Imah dan mama bercerita tadi?” tanya Pak Dir.
“Saja Bah..cerita orang perempuan..lagi pun lama jugak kami tak balik kampung banyaklah boleh kami ceritakan” Sambil Imah menghidang kopi.
“Em sedap kopi ni macam mama buat jugak” Usik Pak Dir.
“Anak menantu Bah, kalau tak dapat ikut ibu mertua nak ikut sapa lagi” Imah menuangkan secawan untuk dirinya sendiri.
“Emmmmm yeahhhh” suara Mama Som dari dalam bilik.
“Mama dah kenalah tu.” komen Pak Dir
“Atan tekan sekarang..yeahhh tekan dalam-dalam…henjut bontot nenek niee ouuuuhhhh!!!!!” suara mama Som lagi.
“Ketat nya nekkkk!!!” kedengaran suara Atan Bunyi Oh dan Ah berterusan dari dalam bilik dengan bunyi henyakan katil.
“Boleh tahan juga Atan tu ye” komen Pak Dir.
“Macam atuknya juga lah tu” Gurau Imah.